Para Bellum

12-14 09 2014

"Myslím, že se to podělalo hned na začátku. Už když mi volali do práce, že bych si mohl přivydělat. Poslouchal jsem hlas v sluchátku a cítil v zátylku takový to svrbění, jako když na vás za rohem číhá něco nečekanýho. A já blbec musím za každej roh vystrčit palici a s plnou parádou vlítnout do průseru. Sluchátko hlásí, že prý standardní kšeft, prachy dobrý, rizika přiměřený...no, řeknu vám, bylo to úplně jinak."

Larp Para Bellum uspořádala tvůrčí skupina LED a organizátorský tým ve složení Afri, Deff, Eskor, Izmi a Lukáš.

Šest hráčů představující tým žoldáků se zamotalo do příběhu inspirovaného Lovercraftovským mýtem, ve skutečných reáliích současné ČR. Hra kombinovala airsoftovou střílečku a railroadovou příběhovou akci, kde postupně ubývalo akčních částí a přibývalo těch atmosférických.

Pro prohloubení žánru hra experimentovala s několika herními prvky, pracujícími s vnímáním postav, šílenstvím a kontinuitou času. Během týdne po hře samotné proběhl také hráčům předem neavizovaný epilog celého příběhu, který nerespektoval jasné oddělení hráče a postavy.